Monday 18 August 2014

Prudential Takaful BSN: Perlindungan untuk Anda dan Keluarga

Mengapa perlunya saya mengambil insurans dengan Prudential Takaful BSN?

Fakta:

Takaful Malaysia adalah syarikat takaful pertama yang ditauliahkan untuk menjual insurans takaful pada tahun 1980-an.

Tetapi tahukah anda bahawa PruBSNTakaful sekarang merupakan pelan takaful yang paling popular dengan jumlah jualan mengatasi syarikat-syarikat takaful yang telah lama ditauliahkan, dan juga mengatasi jualan cuepacs medical card yang rata-rata dianggap pelan takaful paling murah.

PruBSN Advisor


Prubsn Takaful juga lebih popular berbanding pelan-pelan takaful dari institusi kewangan besar seperti CIMB Takaful.

Tidakkah anda tertanya-tanya bagaimana produk takaful yang dipasarkan lambat beberapa tahun tetapi mampu mengatasi populariti Cuepacs Medical Card dan CIMB Takaful yang telah dilancarkan hampir sedekad sebelumnya?

Dalam memilih pelan takaful, yang paling penting adalah "income protection", atau melindungi income anda. Penting juga selepas itu memilih ejen takaful yang professional dan boleh diharap, serta syarikat takaful yang tidak rumit prosesnya apabila tiba masa untuk membuat "claim" ke atas polisi jika berlaku perkara yang tak diingini.

Memandangkan populariti Prudential Takaful BSN ini, sudah tentu produk, ejen, dan syarikat yang terlibat memberikan mutu perkhidmatan yang baik sehingga mendapat sambutan hangat dan pemasaran percuma secara "word of mouth" daripada client sendiri, dan dengan itu mendahului industri walaupun lambat 10 tahun dilancarkan ke pasaran.

No comments:

Post a Comment